Online Klik

Jari Trines

Teamlead social

Sinds 2019 is Jari werkzaam bij Online Klik als teamleider en social advertising specialist. Zijn kracht ligt  in zijn resultaatgerichtheid, snelle handelen en betrouwbare aanpak. Via sociale media creëert hij de meest boeiende campagnes voor klanten, altijd strevend naar het beste resultaat. Met cage diving bovenaan op zijn bucket list, weet je dat Jari niet bang is om in het diepe te duiken. Letterlijk. 

Maar dat is niet alles. Hij heeft ook de verantwoordelijkheid over het social & design team, waar hij het beste in zijn teamleden naar boven haalt en ervoor zorgt dat ze zich helemaal op hun plek voelen. In de afgelopen jaren heeft Jari alle benodigde Google- en Meta-certificaten behaald. Klanten en collega’s kunnen rekenen op zijn expertise en professionaliteit. Hij is de man met de strategische visie en de vaardigheden om de organisatie te laten groeien en nieuwe, aantrekkelijke klanten binnen te halen. 

Want één ding is zeker: Jari rust niet voordat hij resultaat heeft geboekt! De woorden “game over” staan niet in zijn woordenboek. Of het nu op het werk of bij zaalvoetbal is, hij gaat altijd volle bak! 

Een opvallend feitje over Jari is dat hij geen pizza lust. Hoewel hij geniet van een breed scala aan gerechten, laat deze klassieker hem koud.

De kracht van Jari

Social advertising
0%
Conversiemetingen
0%
Channable
0%
Strategisch denken
0%
Webanalyse
0%

De blogs van Jari

13 maart 2023

Google Analytics 4: Handleiding

Vanaf 1 juli 2023 stopt Universal Analytics met het verzamelen van gegevens. Des te belangrijker dat jij dan ook de overstap hebt gemaakt naar GA4. Maar wat is GA4 nu precies, hoe werkt het en waarom is het zo belangrijk dat jij GA4 zo snel mogelijk volledig hebt ingericht? Wij vertellen je er meer over!
29 november 2022

De digital marketing trends voor 2023

Je bent inmiddels al druk bezig om terug te blikken op je online marketing strategie van 2022 en bent tevens al aan het bepalen welke ingrediënten je in je online marketing mix van 2023 gaat gooien. Om je concurrentie telkens een stap voor te zijn, is het van groot belang dat je op de hoogte bent van de laatste online marketing trends, zodat je hierop kunt inspelen. In deze blog delen we de vier belangrijkste trends van 2023 met je.
19 juli 2022

Zo pas jij personalisatie toe in jouw e-mailmarketing

Personalisatie zorgt voor effectievere e-mailmarketing. Weten welke aanpak werkt? We leggen het uit!
21 juni 2022

10 Tips om het conversieratio van je webshop te verhogen met foto’s

Om websitebezoekers om te zetten in kopers moet je website conversiegericht zijn. In deze blog delen we 10 tips hoe je dit met foto’s doet.
21 maart 2022

5 redenen om vandaag nog te starten met e-mailmarketing

Als je e-mail op de juiste manier inzet, biedt het meerwaarde voor de klant en kunnen klanten haast niet wachten tot jouw volgende e-mail bij ze binnenkomt. In deze blog vertel ik waarom je vandaag nog met e-mailmarketing zou moeten beginnen!
17 maart 2022

Het belang van doeltreffende social advertenties

Als social advertisers en ondernemers kennen we allemaal de struggles van het veranderende medialandschap: websites moeten voldoen aan de AVG, iOS gebruikers zijn moeilijker te bereiken na de iOS 14 update, vanuit Facebook hebben we steeds minder knoppen om aan te draaien. Maar hoe bereiken we dan onze ideale klant? En hoe onderscheiden we ons dan van de concurrentie? Je leest het in deze blog.
22 januari 2022

Alle social media en Google Ads afmetingen van 2022 in één overzicht

21 december 2021

Top 7 Social Media Trends voor 2022!

Ook dit jaar zijn onze Social Advertising specialisten er voor gaan zitten om samen de meest interessante Social Media Trends voor 2022 op een rij te zetten voor jou. Wil je weten hoe jij komend jaar het Social Media landschap controleert? Lees dan snel verder!
18 november 2021

Gesponsorde berichten vs. advertentiecampagnes

Wanneer je je verdiept in betaalde advertenties op social media, kom je twee opties tegen: het opzetten van nieuwe advertenties en campagnes of het promoten van bestaande berichten. Deze opties vind je o.a. op platforms zoals Facebook, Twitter en Instagram. Maar wat zijn nou eigenlijk de verschillen tussen de opties? Je leest het in deze blog!
13 maart 2023

Google Analytics 4: Handleiding

Vanaf 1 juli 2023 stopt Universal Analytics met het verzamelen van gegevens. Des te belangrijker dat jij dan ook de overstap hebt gemaakt naar GA4. Maar wat is GA4 nu precies, hoe werkt het en waarom is het zo belangrijk dat jij GA4 zo snel mogelijk volledig hebt ingericht? Wij vertellen je er meer over!
29 november 2022

De digital marketing trends voor 2023

Je bent inmiddels al druk bezig om terug te blikken op je online marketing strategie van 2022 en bent tevens al aan het bepalen welke ingrediënten je in je online marketing mix van 2023 gaat gooien. Om je concurrentie telkens een stap voor te zijn, is het van groot belang dat je op de hoogte bent van de laatste online marketing trends, zodat je hierop kunt inspelen. In deze blog delen we de vier belangrijkste trends van 2023 met je.
19 juli 2022

Zo pas jij personalisatie toe in jouw e-mailmarketing

Personalisatie zorgt voor effectievere e-mailmarketing. Weten welke aanpak werkt? We leggen het uit!
21 juni 2022

10 Tips om het conversieratio van je webshop te verhogen met foto’s

Om websitebezoekers om te zetten in kopers moet je website conversiegericht zijn. In deze blog delen we 10 tips hoe je dit met foto’s doet.
21 maart 2022

5 redenen om vandaag nog te starten met e-mailmarketing

Als je e-mail op de juiste manier inzet, biedt het meerwaarde voor de klant en kunnen klanten haast niet wachten tot jouw volgende e-mail bij ze binnenkomt. In deze blog vertel ik waarom je vandaag nog met e-mailmarketing zou moeten beginnen!
17 maart 2022

Het belang van doeltreffende social advertenties

Als social advertisers en ondernemers kennen we allemaal de struggles van het veranderende medialandschap: websites moeten voldoen aan de AVG, iOS gebruikers zijn moeilijker te bereiken na de iOS 14 update, vanuit Facebook hebben we steeds minder knoppen om aan te draaien. Maar hoe bereiken we dan onze ideale klant? En hoe onderscheiden we ons dan van de concurrentie? Je leest het in deze blog.
22 januari 2022

Alle social media en Google Ads afmetingen van 2022 in één overzicht

21 december 2021

Top 7 Social Media Trends voor 2022!

Ook dit jaar zijn onze Social Advertising specialisten er voor gaan zitten om samen de meest interessante Social Media Trends voor 2022 op een rij te zetten voor jou. Wil je weten hoe jij komend jaar het Social Media landschap controleert? Lees dan snel verder!
18 november 2021

Gesponsorde berichten vs. advertentiecampagnes

Wanneer je je verdiept in betaalde advertenties op social media, kom je twee opties tegen: het opzetten van nieuwe advertenties en campagnes of het promoten van bestaande berichten. Deze opties vind je o.a. op platforms zoals Facebook, Twitter en Instagram. Maar wat zijn nou eigenlijk de verschillen tussen de opties? Je leest het in deze blog!

Maak kennis met onze andere specialisten

Jesse Bertrams

Designer

Robin der Kinderen

Teamlead SEA

Niki de Jonge

SEO specialist, Customer Success Manager & Neuromarketeer

Social advertising

0%

Conversiemetingen

0%

Channable

0%

Strategisch denken

0%