natuurlijk linkprofiel

Hoe creëer je een natuurlijk linkprofiel voor je website?

Wil je jouw website hoger in de organische zoekresultaten van Google krijgen? Dan zal je naast het schrijven of herschrijven van pagina’s ook waarde op moeten bouwen voor je website. Dit doe je door met behulp van linkbuilding te werken aan je linkprofiel. Zomaar een linkje ergens aanvragen en laten plaatsen, is echter niet meer van deze tijd en je zal er ook geen punten mee scoren bij Google. Lees er meer over!

Lees verder
videomarketing

Videomarketing: Lights, camera and action!

Beelden zeggen meer dan 1000 woorden. Het is tegenwoordig niet meer weg te denken uit de hedendaagse marketingwereld. Wil jij graag met je bedrijf aan de slag met videomarketing? Lees hier wat het voor jouw bedrijf kan betekenen. Onze social specialisten helpen je hier graag bij!

Lees verder

Pak je online kans: stippel een goede remarketing strategie uit

Marketing, remarketing, online remarketing. Zie jij af en toe ook door de bomen het bos niet meer in marketing land? Lees dan snel verder! Dit artikel zal je helpen om in grote lijnen inzicht te krijgen in de kansen die online remarketing biedt voor jouw bedrijf.

Lees verder

Google Attribution is coming

Zoals je misschien al gehoord hebt is Google bezig met de ontwikkeling van een nieuwe tool genaamd, Google Attribution. De nieuwe tool wordt ontwikkeld om slimmere prestatiemetingen te bieden aan adverteerders.

Lees verder
Vergelijking olympische spelen en online marketing

Waarom Online Marketing bijna hetzelfde is als de Olympische Spelen

De Olympische Spelen en online marketing zijn bijna hetzelfde. De overeenkomsten tussen de Olympische Spelen en maximaal resultaat uit je online marketing!

Lees verder

Heeft mijn website een sitemap nodig?

Heb ik een sitemap nodig voor mijn website en wat is een sitemap eigenlijk ook alweer? Dit zijn vragen die misschien al een door je hoofd zijn gegaan. Daarom leggen wij je graag uit waarom het hebben van een sitemap zo belangrijk is voor je website en wat deze map nu eigenlijk inhoudt.

Lees verder

Is jouw bedrijf GDPR ready?

Misschien heb je de term GDPR (General Data Protection Regulation) de afgelopen tijd al eens voorbij zien komen. Deze nieuwe wetgeving omtrent gegevens regulatie zal namelijk op 25 mei dit jaar zijn intreden doen. Velen benadrukken de grote invloed die de nieuwe wetgeving zal hebben op de manier hoe organisaties met persoonlijke data omgaan.

Lees verder
Banner social media buttons

Social media in 2018: Facebook verliest terrein en Instagram groeit

Benieuwd naar de ontwikkelingen van social media in 2018? Het Nationale Social Media onderzoek is weer een feit en bevestigd het onderbuikgevoel: Facebook verliest terrein in social media land. Het dagelijks gebruik van Facebook onder jongeren neemt af, in tegenstelling tot Instagram en Snapchat. Lees hier de highlights!

Lees verder
Langere meta descriptions

Langere meta descriptions: van 150 naar 300 tekens

Een langere beschrijving betekent meer ruimte om de gebruiker over te halen om op jóuw zoekresultaat te klikken. Hoe je dat doet? Ons stappenplan zorgt ervoor dat je direct aan de slag kunt gaan.

Lees verder

De nieuwe richtlijnen van Google Ad Grants

Google heeft sinds deze maand enkele nieuwe (belangrijke) richtlijnen doorgevoerd met betrekking tot Google Ad Grants. Voorkom dat je account wordt opgeschort en lees de nieuwe richtlijnen goed door. Wij hebben de belangrijkste punten voor je op een rij gezet.

Lees verder