Logo Online Klik: Online Marketing Bureau Eindhoven

Online Marketing Blog

Filter op:

Categorie
22 maart 2024

5 tips om een goede e-mail deliverability in 2024 te behouden

Behoud van goede e-mail deliverability is essentieel. Google en Yahoo stellen nieuwe eisen aan afzenders in 2024. Voor bedrijven die al e-mailmarketing beste praktijken volgen, zijn mogelijk minimale aanpassingen nodig. Maar voor bulkverzenders die niet voldoen aan de vereisten, kunnen negatieve impact op e-mailprestaties ontstaan. Maak je klaar met strategieën zoals SPF, DKIM, DMARC-authenticatie en minimaliseer spamratio’s voor optimale prestaties.
6 maart 2024

De integratie van de Hagakure methode binnen jouw Google ads campagnes

Ontdek hoe de Hagakure methode de sleutel kan zijn tot het optimaliseren van jouw Google Ads campagnes! Leer hoe deze methode machine learning en automation integreert voor maximale prestaties, en waarom dataverzameling cruciaal is. Ontdek waarom de nieuwe aanpak meer focus legt op websitestructuur en hoe responsieve tekstadvertenties het spel veranderen. Lees snel meer in onze blog!
6 februari 2024

Instagram SEO: 5 tips om je Instagram-account beter vindbaar te maken

Naast het bijhouden van de Google-ranking van je website, is het onderhouden van SEO voor Instagram net zo belangrijk voor een sterke online aanwezigheid. Wacht, wat? SEO op Instagram? Dat klopt! Je kunt SEO-tactieken integreren in zo ongeveer alles wat je doet op het web. Als je begrijpt hoe je al deze optimalisatiemiddelen kunt gebruiken, krijg je meer ogen op je digitale inhoud. En zo ook voor Instagram! Lees daarom al onze tips.
10 januari 2024

Waar je op moet letten bij een website migratie

Een website migratie wordt vergeleken met verhuizen. Het is een strategische beslissing met grote impact op de online aanwezigheid. Een slecht uitgevoerde migratie kan leiden tot verlies van digitale autoriteit en minder bezoekers. Een succesvolle migratie resulteert in weinig waarde- en verkeersverlies, met juist verbeterde conversies. Deze blog neemt je mee in alle taken voor & na een migratie.
27 december 2023

Inhaakkalender 2024: de basis voor jouw relevante content

Ligt jouw strategie inclusief contentplan voor 2024 al klaar? Nog niet? Dan kom je op het juiste moment deze blog tegen! In deze blog zetten we alle belangrijke “inhakers” op een rijtje die belangrijk kunnen zijn voor jouw content planning.
22 december 2023

Server-side tracking: De oplossing voor privacy en meetuitdagingen in online marketing

Verken de evolutie van online marketing met server-side tracking, een innovatieve oplossing die privacy waarborgt in het digitale tijdperk. In het licht van groeiende zorgen over privacy en het geleidelijk verdwijnen van third-party cookies, biedt deze aanpak controle over data, nauwkeurige gegevensverzameling en een versnelde website-ervaring.
12 december 2023

Alle social media en Google ads banner formaten van 2024

Het online marketing landschap verandert voortdurend. Zo ook alle formaten. Weet je door de vele veranderingen niet meer welke formaten je waarvoor moet gebruiken? In deze blog hebben we ze allemaal overzichtelijk op een rijtje gezet!
28 november 2023

Met deze tips houd je je social media kanalen veilig!

Social media platforms zijn essentieel in onze digitale wereld, zowel voor persoonlijk gebruik als voor bedrijven om doelgroepen te bereiken. Echter, met de kansen die ze bieden, komen ook risico’s, zoals toenemende creativiteit van kwaadwillenden in phishing. Het is cruciaal om alert te zijn op de veiligheid van hun social media-kanalen. Deze blog bespreekt stappen om social media-accounts te beschermen tegen hackers.
16 november 2023

Google Organic Shopping wordt steeds prominenter vertoond, kansen voor groei!

Heb jij al Google Organic Shopping resultaten gezien in de algemene SERP van Google? Voor ons bij Online Klik is het iets om enthousiast over te zijn – het is namelijk een gamechanger voor e-commerce bedrijven, groot of klein. In dit artikel nemen we je mee in de wereld van organische Google Shopping resultaten en hoe jij dit in je voordeel kunt gebruiken.