Blog
Instagram van jouw bedrijf Online Klik
01 jun: Wat kan Instagram voor jouw bedrijf betekenen?

Wat kan Instagram nou voor jouw bedrijf toevoegen? Voordat je jezelf gaat presenteren op een social-media kanaal is het goed om jezelf af te vragen waarom je dat op dát specifiek kanaal wilt doen. Dit heeft alles te maken met je eigen doelstellingen en de doelgroep die je wilt bereiken. In deze blog wordt er gekeken naar de verschillende strategieën en functies die het platform biedt voor adverteerders.

paper-3141341_960_720
26 apr: Inhaken of afhaken?

Bedrijven die op social-media inhaken op actuele situaties; het lijkt tegenwoordig onlosmakelijk en onvermijdbaar. Veel grote bedrijven en merken zoals KLM en Heineken staan bekend om hun befaamde inhakers. Maar wat levert het een bedrijf nou op?

Naamloos
17 apr: Hoe creëer je een natuurlijk linkprofiel voor je website?

Wil je jouw website hoger in de organische zoekresultaten van Google krijgen? Dan zal je naast het schrijven of herschrijven van pagina’s ook waarde op moeten bouwen voor je website. Dit doe je door met behulp van linkbuilding te werken aan je linkprofiel. Zomaar een linkje ergens aanvragen en laten plaatsen, is echter niet meer van deze tijd en je zal er ook geen punten mee scoren bij Google. Lees er meer over!