Blog
Marketinginvestering header
10 jul: Zo haal jij het maximale uit je marketinginvestering

Als trotse bezitter van een website of webshop wil je natuurlijk zoveel mogelijk leads genereren of producten verkopen. Waarschijnlijk doe je er van alles aan om via verschillende marketingkanalen bezoekers naar je website te trekken. Echter, wanneer je site geen logische opbouw heeft zullen slechts enkele bezoekers geneigd zijn een aankoop te doen of contact op te nemen.

AdverterenopBol header
07 jul: Adverteren op Bol.com

Meer online omzet behalen door het adverteren op Bol.com? Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn digitale winkeldeuren. Het platform heeft in Nederland en België inmiddels 10,5 miljoen actieve klanten en een assortiment van ruim 22 miljoen(!) artikelen. Ontdek alle advertentiemogelijkheden of neem contact met ons op!

wel of niet adverteren op je bedrijfsnaam (1)
29 jun: Wel of niet adverteren op je bedrijfsnaam?

Regelmatig krijgen we van klanten de vraag of het slim is om te adverteren op hun eigen bedrijfsnaam in Google Ads. Vaak zien ondernemers het nut hier niet van in aangezien ze in de organische zoekresultaten al op de eerste positie verschijnen en dit alleen maar extra kosten met zich meebrengt. Hieronder sommen we een aantal redenen op waarom je juist wél moet adverteren op je bedrijfsnaam!

GratisverkopenviaGoogle1
05 jun: Gratis verkopen via Google Shopping

Op dinsdag 21 april kondigde Google iets aan dat te mooi is om waar te zijn: je producten gratis vertonen in het Google Shopping tabblad. Daar is niets aan gelogen, want de uitrol is al reeds begonnen in de VS en zal voor het einde van dit jaar globaal uitgerold zijn.

corona-4983590_1920
29 mei: Ondernemen in tijden van Corona

Het is inspirerend om te zien hoe creatief sommige bedrijven omgaan met de situatie waarin wij ons bevinden. Waar de een stilvalt, ziet de andere kansen in zijn eigen tegenslagen. Het kenmerkt de ware ondernemer. Als dat al bestaat… Wat is een ondernemer nou eigenlijk en wat maakt ze succesvol?