Blog

marktplaats - social-header
07 apr: Marktplaats.nl en 2ehands.be

Met ruim 8 miljoen unieke maandelijkse bezoekers is Marktplaats.nl een grote speler in Nederland. 40% van de Nederlanders gebruikt Marktplaats zelfs in hun zoektocht naar de producten waar ze op zoek zijn. Verder is het een leuk feitje dat de Marktplaats app zelfs op meer dan 6 miljoen telefoons is geïnstalleerd.

Google-scripts
31 mrt: Google Ads scripts

Google Ads script zijn erg handig! Je kan hiermee vrij eenvoudig bepaalde handelingen in je Google Ads account automatiseren. Dit scheelt je veel tijd én je bent ervan verzekerd dat bepaalde handelingen worden uitgevoerd.

Er zijn tientallen scripts te vinden, ik wil jullie in deze blog meenemen in enkele voorbeelden.

club-house-app
26 mrt: Clubhouse kansen

Clubhouse is hét nieuwste social media kanaal, het biedt een uniek platform waar verschillende mensen het gesprek met elkaar aan kunnen gaan over specifieke onderwerpen. Wat is het nou precies en waar liggen de kansen voor merken en marketeers?

email-3249062_1280
15 mrt: E-mailmarketing benchmarks voor 2021

Top of mind blijven bij je klanten of (nieuwe) klanten aan jouw merk binden? Dan is e-mailmarketing het ideale kanaal. Maar hoe weet je nou of je op de goede weg bent en of jouw nieuwsbrieven het wel of niet beter doen dan gemiddeld? Worry no more! Daar zijn de geliefde benchmarks voor! Op basis van de e-mail benchmarks voor 2021 kun je bepalen of je al dan niet je strategie moet aanpassen.

Modified Broad Match
09 mrt: Belangrijke Google Ads update: Modified Broad Match komt te vervallen

Begin februari kwam Google met een grote aankondiging met betrekking tot zoekwoordtypen: Modified Broad Match verdwijnt. Het nieuws overviel menig SEA specialist, omdat de update gevolgen kan hebben op de prestaties van Google Ads campagnes. Lees in deze blog wat de update precies inhoudt en hoe je hier het beste op in kunt spelen!

advertentieplanning
03 mrt: Waarom een advertentieplanning in Google Ads?

Wil je niet dat jou advertenties 24/7 te zien zijn dan is de advertentieplanning iets voor jou. Binnen Google Ads laat Google op ieder moment van de dag getoond totdat je dagbudget op is. Dit kan dus om 14u ‘s ochtends zijn of om 03:30 ’s nachts. Met behulp van de advertentieplanning, binnen Google Ads, kun jij bepalen wanneer jou advertenties wel of niet getoond worden aan potentiële klanten.

YouTube advertenties
25 feb: Adverteren op YouTube: alles wat je moet weten

Het liefste wil je natuurlijk dat er alleen maar goede links naar jouw website verwijzen. Oftewel: links van kwalitatieve en relevante domeinen die voor een natuurlijk en gevarieerd linkprofiel zorgen. Maar wat als je veel toxic backlinks ontvangt? En daardoor zowel je organische rankings als betrouwbaarheid flink dalen? Dan is het tijd voor actie! Wij leggen je uit hoe de Disavow Tool je kan helpen.

Header-Disavow
16 feb: To disavow or not to disavow?

Het liefste wil je natuurlijk dat er alleen maar goede links naar jouw website verwijzen. Oftewel: links van kwalitatieve en relevante domeinen die voor een natuurlijk en gevarieerd linkprofiel zorgen. Maar wat als je veel toxic backlinks ontvangt? En daardoor zowel je organische rankings als betrouwbaarheid flink dalen? Dan is het tijd voor actie! Wij leggen je uit hoe de Disavow Tool je kan helpen.

bol.com sponsored products 1
08 feb: Bol.com: Sponsored Products

Meer omzet behalen met een E-commerce business? Benieuwd wat de advertentiemogelijkheden zijn op Bol.com? Lees direct ons nieuwe blogartikel over Sponsored Products. Wij lichten uit wat het precies inhoudt en hoe je het kunt inzetten voor jouw bedrijf.