Online Klik

Julia Somers

SEO specialist

Maak kennis met Julia. Een professional met een onstuitbare drive om te excelleren in haar vakgebied. Tijdens haar werkdag stort ze zich in de rol van SEO-specialist, waar haar agenda gevuld is met het creëren en optimaliseren van content, het uitvoeren van linkbuilding-activiteiten en het verstrekken van technisch advies. Ze doet dit al sinds 2021 en haar enthousiasme is nog lang niet uitgeblust. Ze streeft ernaar om op technisch vlak verder te groeien en de wereld van technische SEO te veroveren. 

Vroeger droomde Julia ervan om ballerina te worden, maar het leven bracht haar op een ander podium. Hoewel ze niet meer haar energie kan halen uit perfect uitgevoerde pliés, vindt ze nu voldoening in het hoog scoren in de zoekmachines. Oh, en waar ze ook dolgelukkig van wordt? Een verfrissende Aperol Spritz. Ze houdt er zo veel van dat je haar er zelfs midden in de nacht voor kunt wakker maken. En dan het liefst ook nog op Bali, haar favoriete plek.

Het beste advies dat Julia ooit heeft gekregen, is om zich geen zorgen te maken over zaken waar ze geen controle over heeft. Hoewel ze haar best doet om dit advies op te volgen, is ze stiekem een ware planner in hart en nieren. Julia kan bijvoorbeeld niet op vakantie gaan zonder elk klein detail tot in de puntjes te plannen.

En dat plannen, dat doet ze ook op het werk. Klanten en collega’s kunnen altijd op Julia rekenen als een ware expert. Haar persoonlijke klantcontact, gestructureerde aanpak en toewijding aan het belang van de klant maken haar een betrouwbare professional. 

De kracht van Julia

Zoekwoordonderzoek en zoekwoord strategie
0%
Content optimalisatie en creatie
0%
Technische optimalisaties
0%
Spil tussen klant en webbouwer
0%
Google Spreadsheets / Excel
0%

De blogs van Julia

30 mei 2023

Het belang van een zoekwoorden onderzoek: de basis voor jouw SEO strategie

Je hebt de knoop doorgehakt: je gaat aan de slag met SEO om je organische zichtbaarheid binnen Google te verbeteren. Super! Misschien ga je hier zelf mee aan de slag, of misschien heb je de hulp van een bureau ingeschakeld. In beide gevallen is het handig om te weten hoe je start met SEO. Het antwoord daarop is simpel: met een zoekwoorden onderzoek!
19 december 2022

Inhaakkalender 2023: de basis voor jouw relevante content

Ligt jouw strategie inclusief contentplan voor 2023 al klaar? Nog niet? Dan kom je op het juiste moment deze blog tegen! In deze blog zetten we alle belangrijke “inhakers” op een rijtje die belangrijk kunnen zijn voor jouw content planning.
5 september 2022

Technische SEO: waar moet je aan denken?

Als je website technisch niet goed in elkaar zit, boek je met geweldige content slechts weinig resultaat. Zo zijn Core Web Vitals erg belangrijk. Welke technische SEO zaken zijn nog meer belangrijk? Je leest het in deze blog!
1 juni 2022

Google komt met een nieuwe Core Algorithm Update

Het is weer zover, Google heeft een Core Algoritme Update aangekondigd voor mei. In deze blog vertellen we je alles wat we weten over de nieuwe algoritme update en hoe jij hier mee om moet gaan.
11 februari 2022

De ideale menustructuur: desktop vs. mobiel

Relevante content kan ik jouw SEO-strategie niet ontbreken. Maar welke content is nou relevant, en waarom is dit zo belangrijk? In deze blog leggen we het je graag uit!
10 januari 2022

Het belang van de juiste content voor jouw SEO-strategie

Relevante content kan ik jouw SEO-strategie niet ontbreken. Maar welke content is nou relevant, en waarom is dit zo belangrijk? In deze blog leggen we het je graag uit!
15 december 2021

De SEO-trends van 2022

We hebben een aantal ‘oude’ en nieuwe trends voor SEO 2022 voor je opgesomd. Waar jij volgend jaar in ieder geval mee bezig gaat zijn in je SEO-strategie? Content, content & content. Het is en wordt belangrijker dan ooit en dan vooral gekeken naar de zoekintentie van je bezoeker. Let’s go!
15 november 2021

De zoektocht naar zoekintenties

17 mei 2021

Waarom power words? Omdat je copy dan krachtiger is!

Hoe zorg je ervoor dat jouw teksten de aandacht trekken en aanzetten tot conversie? Check hier hoe power words je daarbij helpen!
30 mei 2023

Het belang van een zoekwoorden onderzoek: de basis voor jouw SEO strategie

Je hebt de knoop doorgehakt: je gaat aan de slag met SEO om je organische zichtbaarheid binnen Google te verbeteren. Super! Misschien ga je hier zelf mee aan de slag, of misschien heb je de hulp van een bureau ingeschakeld. In beide gevallen is het handig om te weten hoe je start met SEO. Het antwoord daarop is simpel: met een zoekwoorden onderzoek!
19 december 2022

Inhaakkalender 2023: de basis voor jouw relevante content

Ligt jouw strategie inclusief contentplan voor 2023 al klaar? Nog niet? Dan kom je op het juiste moment deze blog tegen! In deze blog zetten we alle belangrijke “inhakers” op een rijtje die belangrijk kunnen zijn voor jouw content planning.
5 september 2022

Technische SEO: waar moet je aan denken?

Als je website technisch niet goed in elkaar zit, boek je met geweldige content slechts weinig resultaat. Zo zijn Core Web Vitals erg belangrijk. Welke technische SEO zaken zijn nog meer belangrijk? Je leest het in deze blog!
1 juni 2022

Google komt met een nieuwe Core Algorithm Update

Het is weer zover, Google heeft een Core Algoritme Update aangekondigd voor mei. In deze blog vertellen we je alles wat we weten over de nieuwe algoritme update en hoe jij hier mee om moet gaan.
11 februari 2022

De ideale menustructuur: desktop vs. mobiel

Relevante content kan ik jouw SEO-strategie niet ontbreken. Maar welke content is nou relevant, en waarom is dit zo belangrijk? In deze blog leggen we het je graag uit!
10 januari 2022

Het belang van de juiste content voor jouw SEO-strategie

Relevante content kan ik jouw SEO-strategie niet ontbreken. Maar welke content is nou relevant, en waarom is dit zo belangrijk? In deze blog leggen we het je graag uit!
15 december 2021

De SEO-trends van 2022

We hebben een aantal ‘oude’ en nieuwe trends voor SEO 2022 voor je opgesomd. Waar jij volgend jaar in ieder geval mee bezig gaat zijn in je SEO-strategie? Content, content & content. Het is en wordt belangrijker dan ooit en dan vooral gekeken naar de zoekintentie van je bezoeker. Let’s go!
15 november 2021

De zoektocht naar zoekintenties

17 mei 2021

Waarom power words? Omdat je copy dan krachtiger is!

Hoe zorg je ervoor dat jouw teksten de aandacht trekken en aanzetten tot conversie? Check hier hoe power words je daarbij helpen!

Maak kennis met onze andere specialisten

Robin der Kinderen

Teamlead SEA

Bob Martens

SEA specialist

Roel van der Krabben

Google Analytics & GTM specialist

Zoekwoordonderzoek en zoekwoord strategie

0%

Content optimalisatie en creatie

0%

Technische optimalisaties

0%

Spil tussen klant en webbouwer

0%