Online Klik - Online Marketing bureau eindhoven

Julia Somers

SEO-specialist

Maak kennis met Julia. Een professional met een onstuitbare drive om te excelleren in haar vakgebied. Tijdens haar werkdag stort ze zich in de rol van SEO-specialist, waar haar agenda gevuld is met het creëren en optimaliseren van content, het uitvoeren van linkbuilding-activiteiten en het verstrekken van technisch advies. Ze doet dit al sinds 2021 en haar enthousiasme is nog lang niet uitgeblust. Ze streeft ernaar om op technisch vlak verder te groeien en de wereld van technische SEO te veroveren. 

Het beste advies dat Julia ooit heeft gekregen, is om zich geen zorgen te maken over zaken waar ze geen controle over heeft. Hoewel ze haar best doet om dit advies op te volgen, is ze stiekem een ware planner in hart en nieren. Julia kan bijvoorbeeld niet op vakantie gaan zonder elk klein detail tot in de puntjes te plannen.

En dat plannen, dat doet ze ook op het werk. Klanten en collega’s kunnen altijd op Julia rekenen als een ware expert. Haar persoonlijke klantcontact, gestructureerde aanpak en toewijding aan het belang van de klant maken haar een betrouwbare professional. 

De kracht van Julia

Zoekwoordonderzoek en zoekwoord strategie
0%
Content optimalisatie en creatie
0%
Technische optimalisaties
0%

Koffieklets

De ideale gelegenheid om onze sterspelers beter te leren kennen. Wat zijn hun passies, hobby's en grootste blunders? Maar bovenal, waar blinken ze in uit? Schenk een heerlijk kopje koffie in, want het is tijd voor een goed gesprek met Julia! ☕

De blogs van Julia

7 juni 2024

Google met een zachte G: de meest gezochte zoektermen rondom Guus Meeuwis en zijn concerten

Na 18 jaar en 75 concerten stopt Guus Meeuwis met zijn concertreeks ‘Groots met een zachte G’. Als online marketing bureau uit Eindhoven onderzochten we veelgebruikte zoektermen in Google over Guus en zijn concerten. Fans zoeken naar songteksten, parkeerplekken en de concertduur. Populaire nummers zijn onder andere ‘Brabant’ en ‘De Weg’. Daarnaast zijn fans nieuwsgierig naar zijn privéleven, zoals zijn huis en vermogen.
3 juni 2024

De gekste zoektermen in Eindhoven

Ontdek de meest opvallende zoektermen en gedachten van Eindhovenaren, van bierprijzen tot diepgaande levensvragen. Deze analyse onthult wat er echt speelt in de hoofden van de inwoners van de lichtstad. Van praktische overwegingen tot filosofische vragen, leer meer over de fascinerende inkijk in de geest van de inwoners van deze bruisende stad. De zoekopdrachten weerspiegelen niet alleen hun nieuwsgierigheid, maar ook hun humor en diepgang, waardoor het een intrigerende blik is op Eindhoven en zijn inwoners.
3 juni 2024

Verbeter je marketingstrategie: combineer SEO en SEA [stappenplan]

Ontdek hoe je SEO en SEA effectief kunt combineren om zowel je organische zichtbaarheid te vergroten als je advertentiekosten te verlagen. Leer de kneepjes van het vak en gebruik tools zoals Google Ads, Google Search Console, SEMrush, en Search Analytics for Sheets voor een uitgebreide SEO/SEA-analyse. Optimaliseer je strategieën voor betere resultaten en een hogere ROI.
27 december 2023

Inhaakkalender 2024: de basis voor jouw relevante content

Is je contentstrategie voor 2024 al klaar? Nog niet? Dan komt deze blog als geroepen! Hier vind je een overzicht van belangrijke “inhakers” en vijf tips om je contentplanning naar een hoger niveau te tillen. Zorg dat je jouw merk het hele jaar door in de spotlight zet met een goed doordacht en actueel contentplan. Lees verder!
24 juli 2023

Een nieuwe manier van zoeken met de Search Generative Experience

Al tientallen jaren helpt AI Google Search “onder de motorkap”. Met de aankondiging van de Search Generative Experience wordt de zoekervaring nog verder verbeterd. Hierin wordt de kracht van eerdere innovaties als BERT, LLMs en MUM meegenomen. Google geeft zelf aan nog maar het topje van de ijsberg bereikt te hebben als het gaat om wat mogelijk is met generatieve AI. Als eerste experiment van hun programma Search Labs gaan ze nu de Search Generative Experience verder uitrollen en ontwikkelen.
26 juni 2023

De invloed van AI op je SEO-strategie

In de wereld van SEO is het cruciaal om hoog te scoren in zoekresultaten, en de opkomst van Artificial Intelligence (AI) heeft de spelregels veranderd. In deze blog wordt besproken hoe AI invloed heeft op je SEO-strategie en hoe je er optimaal gebruik van kunt maken. Het belang van een goede positie in zoekresultaten wordt benadrukt, en er worden tips gegeven om AI-tools en -technieken te implementeren voor betere SEO-resultaten.
30 mei 2023

Het belang van een zoekwoorden onderzoek: de basis voor jouw SEO strategie

Je hebt de knoop doorgehakt: je gaat aan de slag met SEO om je organische zichtbaarheid binnen Google te verbeteren. Super! Misschien ga je hier zelf mee aan de slag, of misschien heb je de hulp van een bureau ingeschakeld. In beide gevallen is het handig om te weten hoe je start met SEO. Het antwoord daarop is simpel: met een zoekwoorden onderzoek!
19 december 2022

Inhaakkalender 2023: de basis voor jouw relevante content

Ligt jouw strategie inclusief contentplan voor 2023 al klaar? Nog niet? Dan kom je op het juiste moment deze blog tegen! In deze blog zetten we alle belangrijke “inhakers” op een rijtje die belangrijk kunnen zijn voor jouw content planning.
15 november 2022

Conversion rate verhogen? Pas vandaag nog neuromarketing toe!

SEA, SEO, CTR, CPC: het zijn veelgebruikte afkortingen in online marketing. Wat ze gemeen hebben? Ze gaan er niet alleen over hoe je bezoekers naar je website trekt, maar ook over je online zichtbaarheid en effectiviteit. Het begrijpen van deze termen is cruciaal voor succesvolle digitale marketingstrategieën.
7 juni 2024

Google met een zachte G: de meest gezochte zoektermen rondom Guus Meeuwis en zijn concerten

Na 18 jaar en 75 concerten stopt Guus Meeuwis met zijn concertreeks ‘Groots met een zachte G’. Als online marketing bureau uit Eindhoven onderzochten we veelgebruikte zoektermen in Google over Guus en zijn concerten. Fans zoeken naar songteksten, parkeerplekken en de concertduur. Populaire nummers zijn onder andere ‘Brabant’ en ‘De Weg’. Daarnaast zijn fans nieuwsgierig naar zijn privéleven, zoals zijn huis en vermogen.
3 juni 2024

De gekste zoektermen in Eindhoven

Ontdek de meest opvallende zoektermen en gedachten van Eindhovenaren, van bierprijzen tot diepgaande levensvragen. Deze analyse onthult wat er echt speelt in de hoofden van de inwoners van de lichtstad. Van praktische overwegingen tot filosofische vragen, leer meer over de fascinerende inkijk in de geest van de inwoners van deze bruisende stad. De zoekopdrachten weerspiegelen niet alleen hun nieuwsgierigheid, maar ook hun humor en diepgang, waardoor het een intrigerende blik is op Eindhoven en zijn inwoners.
3 juni 2024

Verbeter je marketingstrategie: combineer SEO en SEA [stappenplan]

Ontdek hoe je SEO en SEA effectief kunt combineren om zowel je organische zichtbaarheid te vergroten als je advertentiekosten te verlagen. Leer de kneepjes van het vak en gebruik tools zoals Google Ads, Google Search Console, SEMrush, en Search Analytics for Sheets voor een uitgebreide SEO/SEA-analyse. Optimaliseer je strategieën voor betere resultaten en een hogere ROI.
27 december 2023

Inhaakkalender 2024: de basis voor jouw relevante content

Is je contentstrategie voor 2024 al klaar? Nog niet? Dan komt deze blog als geroepen! Hier vind je een overzicht van belangrijke “inhakers” en vijf tips om je contentplanning naar een hoger niveau te tillen. Zorg dat je jouw merk het hele jaar door in de spotlight zet met een goed doordacht en actueel contentplan. Lees verder!
24 juli 2023

Een nieuwe manier van zoeken met de Search Generative Experience

Al tientallen jaren helpt AI Google Search “onder de motorkap”. Met de aankondiging van de Search Generative Experience wordt de zoekervaring nog verder verbeterd. Hierin wordt de kracht van eerdere innovaties als BERT, LLMs en MUM meegenomen. Google geeft zelf aan nog maar het topje van de ijsberg bereikt te hebben als het gaat om wat mogelijk is met generatieve AI. Als eerste experiment van hun programma Search Labs gaan ze nu de Search Generative Experience verder uitrollen en ontwikkelen.
26 juni 2023

De invloed van AI op je SEO-strategie

In de wereld van SEO is het cruciaal om hoog te scoren in zoekresultaten, en de opkomst van Artificial Intelligence (AI) heeft de spelregels veranderd. In deze blog wordt besproken hoe AI invloed heeft op je SEO-strategie en hoe je er optimaal gebruik van kunt maken. Het belang van een goede positie in zoekresultaten wordt benadrukt, en er worden tips gegeven om AI-tools en -technieken te implementeren voor betere SEO-resultaten.
30 mei 2023

Het belang van een zoekwoorden onderzoek: de basis voor jouw SEO strategie

Je hebt de knoop doorgehakt: je gaat aan de slag met SEO om je organische zichtbaarheid binnen Google te verbeteren. Super! Misschien ga je hier zelf mee aan de slag, of misschien heb je de hulp van een bureau ingeschakeld. In beide gevallen is het handig om te weten hoe je start met SEO. Het antwoord daarop is simpel: met een zoekwoorden onderzoek!
19 december 2022

Inhaakkalender 2023: de basis voor jouw relevante content

Ligt jouw strategie inclusief contentplan voor 2023 al klaar? Nog niet? Dan kom je op het juiste moment deze blog tegen! In deze blog zetten we alle belangrijke “inhakers” op een rijtje die belangrijk kunnen zijn voor jouw content planning.
15 november 2022

Conversion rate verhogen? Pas vandaag nog neuromarketing toe!

SEA, SEO, CTR, CPC: het zijn veelgebruikte afkortingen in online marketing. Wat ze gemeen hebben? Ze gaan er niet alleen over hoe je bezoekers naar je website trekt, maar ook over je online zichtbaarheid en effectiviteit. Het begrijpen van deze termen is cruciaal voor succesvolle digitale marketingstrategieën.

Maak kennis met onze andere specialisten

Julia Somers

SEO-specialist

Roel van der Krabben

Google Analytics & GTM-specialist

Loek Beeren

Operationeel Manager

Zoekwoordonderzoek en zoekwoord strategie

0%

Content optimalisatie en creatie

0%

Technische optimalisaties

0%
0%