Online Klik

Niki de Jonge

SEO specialist, Customer Success Manager & Neuromarketeer

Maak kennis met Niki, een veelzijdig teamlid binnen Online Klik. Ze is onze SEO-specialist, customer succes manager én neuromarketeer in één. Haar dagelijkse werkzaamheden omvatten het fine-tunen van websites op het gebied van content, techniek en linkbuilding als SEO-specialist. Als customer success manager staat ze altijd klaar voor klanten en zoekt ze onvermoeibaar naar manieren om hun ervaring te verbeteren. Als neuromarketeer past ze psychologische inzichten toe om marketinguitingen te optimaliseren.

Niki heeft een grote passie voor leren en groeien.  Ze daagt zichzelf voortdurend uit om nieuwe kennis en vaardigheden te vergaren. Het beste advies dat ze ooit heeft gekregen is: “Er is maar één domme vraag in het leven en dat is de vraag die je niet stelt.” Dat advies heeft haar geholpen om altijd nieuwsgierig te blijven en onbevreesd vragen te stellen.

Niki heeft niet alleen oog voor haar carrière, maar ook voor haar persoonlijke doelen. Ze droomt ervan om binnenkort haar eigen autootje te kopen, zodat ze de vrijheid heeft om te gaan en staan waar ze maar wil. Ze is ook een echte lezer en geniet van ontspannen met een boek op haar balkon en quality time met haar vriend

De kracht van Niki

Neuromarketing
0%
Analytisch inzicht
0%
Écht luisteren
0%
Technische SEO
0%
Innovatie en Google updates
0%

De blogs van Niki

24 juli 2023

Een nieuwe manier van zoeken met de Search Generative Experience

Al tientallen jaren helpt AI Google Search “onder de motorkap”. Met de aankondiging van de Search Generative Experience wordt de zoekervaring nog verder verbeterd. Hierin wordt de kracht van eerdere innovaties als BERT, LLMs en MUM meegenomen. Google geeft zelf aan nog maar het topje van de ijsberg bereikt te hebben als het gaat om wat mogelijk is met generatieve AI. Als eerste experiment van hun programma Search Labs gaan ze nu de Search Generative Experience verder uitrollen en ontwikkelen.
15 november 2022

Conversion rate verhogen? Pas vandaag nog neuromarketing toe!

SEA, SEO, CTR, CPC: het zijn veelgebruikte afkortingen in online marketing. Wat ze gemeen hebben? Ze gaan allemaal over hoeveel bezoekers je website trekt.
3 mei 2022

Waarom je linkruil voorstellen direct kan afslaan

Krijg je linkruil verzoeken in je inbox? Meteen afslaan die handel, want linkruil doet meer kwaad dan goed voor je organische prestaties! Wij leggen je uit waarom.
5 januari 2022

Google Year in Search: wat waren de populairste zoektermen van 2021? (+gratis tip: waar zoeken mensen naar op jouw website?)

Benieuwd wat ons Nederlanders in 2021 het meeste bezighield? Ontdek in deze blog dé trending topics van 2021. En ontdek een gratis top om erachter te komen waar mensen naar zoeken op jouw website!
29 november 2021

Inhaakkalender 2022 & 5 tips voor je contentstrategie

10 augustus 2021

Google laat zien waarom pagina’s organisch ranken

11 juni 2021

Online Klik in top 250 groeibedrijven 2021!

Met trots kunnen we zeggen dat Online Klik tot de 250 snelstgroeiende bedrijven van Nederland hoort!
16 februari 2021

To disavow or not to disavow?

Het liefste wil je natuurlijk dat er alleen maar goede links naar jouw website verwijzen. Oftewel: links van kwalitatieve en relevante domeinen die voor een natuurlijk en gevarieerd linkprofiel zorgen. Maar wat als je veel toxic backlinks ontvangt? En daardoor zowel je organische rankings als betrouwbaarheid flink dalen? Dan is het tijd voor actie! Wij leggen je uit hoe de Disavow Tool je kan helpen.
1 december 2020

Rebranding Online Klik: succes bouwen & vieren doen we samen!

Alweer 7 jaar geleden zijn we Online Klik gestart. Zowel wij als onze klanten zijn sinds die tijd gegroeid. Daarom vonden we het tijd voor een metamorfose. We hebben een volledige rebranding doorgevoerd met een huisstijl die daar perfect op aansluit. In deze blog laten we je graag weten hoe onze rebranding jouw bedrijf gaat helpen om nóg meer resultaat uit je online marketing te halen.
24 juli 2023

Een nieuwe manier van zoeken met de Search Generative Experience

Al tientallen jaren helpt AI Google Search “onder de motorkap”. Met de aankondiging van de Search Generative Experience wordt de zoekervaring nog verder verbeterd. Hierin wordt de kracht van eerdere innovaties als BERT, LLMs en MUM meegenomen. Google geeft zelf aan nog maar het topje van de ijsberg bereikt te hebben als het gaat om wat mogelijk is met generatieve AI. Als eerste experiment van hun programma Search Labs gaan ze nu de Search Generative Experience verder uitrollen en ontwikkelen.
15 november 2022

Conversion rate verhogen? Pas vandaag nog neuromarketing toe!

SEA, SEO, CTR, CPC: het zijn veelgebruikte afkortingen in online marketing. Wat ze gemeen hebben? Ze gaan allemaal over hoeveel bezoekers je website trekt.
3 mei 2022

Waarom je linkruil voorstellen direct kan afslaan

Krijg je linkruil verzoeken in je inbox? Meteen afslaan die handel, want linkruil doet meer kwaad dan goed voor je organische prestaties! Wij leggen je uit waarom.
5 januari 2022

Google Year in Search: wat waren de populairste zoektermen van 2021? (+gratis tip: waar zoeken mensen naar op jouw website?)

Benieuwd wat ons Nederlanders in 2021 het meeste bezighield? Ontdek in deze blog dé trending topics van 2021. En ontdek een gratis top om erachter te komen waar mensen naar zoeken op jouw website!
29 november 2021

Inhaakkalender 2022 & 5 tips voor je contentstrategie

10 augustus 2021

Google laat zien waarom pagina’s organisch ranken

11 juni 2021

Online Klik in top 250 groeibedrijven 2021!

Met trots kunnen we zeggen dat Online Klik tot de 250 snelstgroeiende bedrijven van Nederland hoort!
16 februari 2021

To disavow or not to disavow?

Het liefste wil je natuurlijk dat er alleen maar goede links naar jouw website verwijzen. Oftewel: links van kwalitatieve en relevante domeinen die voor een natuurlijk en gevarieerd linkprofiel zorgen. Maar wat als je veel toxic backlinks ontvangt? En daardoor zowel je organische rankings als betrouwbaarheid flink dalen? Dan is het tijd voor actie! Wij leggen je uit hoe de Disavow Tool je kan helpen.
1 december 2020

Rebranding Online Klik: succes bouwen & vieren doen we samen!

Alweer 7 jaar geleden zijn we Online Klik gestart. Zowel wij als onze klanten zijn sinds die tijd gegroeid. Daarom vonden we het tijd voor een metamorfose. We hebben een volledige rebranding doorgevoerd met een huisstijl die daar perfect op aansluit. In deze blog laten we je graag weten hoe onze rebranding jouw bedrijf gaat helpen om nóg meer resultaat uit je online marketing te halen.

Maak kennis met onze andere specialisten

Richard Swaans

SEA specialist

Lars Buytendijk

Social advertising & e-mail specialist

Roel van der Krabben

Google Analytics & GTM specialist

SEO specialist, Customer Success Manager & Neuromarketeer

Neuromarketing

0%

Analytisch inzicht

0%

Écht luisteren

0%

Technische SEO

0%