Data intelligence
Data intelligence
Misschien een open deur bij data intelligence, maar: meten is weten. Dagelijks houden we ons bezig met het optimaliseren van marketing campagnes, de juiste mensen targeten en het monitoren en evalueren van de resultaten die hieruit voortvloeien. De data die we tot onze beschikking hebben vormt vrijwel altijd de input voor de keuzes die we maken binnen de tooling die we gebruiken. Wat voor data hebben we tot onze beschikking? Wat vertelt deze data ons? Wat zijn logische KPI’s die we daaraan kunnen verbinden?
Hiervan krijgen we een groot overzicht van gegevens vanuit waar wij analyses kunnen verrichten. Dit is tevens ook de rode draad in het continu verbeteren van de online performance: verzamelen, analyseren, optimaliseren, evalueren. En weer opnieuw verzamelen, analyseren, optimaliseren en evalueren, enzovoorts.
Hoe kun je profiteren van data?
Wil jij een keer sparren over de inzet van data intelligence van jouw onderneming en ben jij benieuwd hoe we op basis van datadriven marketing jouw onderneming naar een nóg hoger niveau kunnen tillen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Maikel Robben
Online marketing strateeg
Daag jij ons uit?
Wij bieden jou graag meer dan alleen onze online marketing diensten, daarom vind je bij ons alles onder één dak.