De R zit alweer een tijdje in de maand en dat betekent ook dat het begin van 2020 voor de deur staat. Veel bedrijven zijn bezig met de verdeling van (marketing) budgetten, het bepalen van een (nieuwe) contentstrategie of het bepalen van doelstellingen voor het volgende jaar. Eén ding is zeker: we kunnen er met z’n allen weer flink tegenaan. Heb je inspiratie nodig voor je content op social media of je eigen website in de vorm van een kennisbank of blog? Het inhaken op feestdagen en actualiteiten is nog steeds immens populair. Online Klik heeft een nieuwe inhaakkalender 2020 voor je samengesteld, zodat je een handige houvast hebt voor je content. Een goed begin is het halve werk, dus daar gaan we!
Alle inhakers, zowel nationaal als internationaal, zijn in deze inhaakkalender 2020 opgenomen.
Inhaakkalender 2020: Een houvast voor jouw content
Uiteraard zijn er al veel dagen die vast staan waar je op voorhand al iets mee kan doen. Denk hierbij aan Black Friday of Cyber Monday, maar ook de feestdagen kunnen een simpele maar effectieve inhaker zijn om een extra boost te geven aan jouw online sales. Tijdens deze tijd van het jaar is het voor veel bedrijven ontzettend druk, daarom is het goed om van tevoren alle data vast te leggen in een contentkalender, zodat niet alles op het laatste moment aankomt. We hebben de hectiek van Black Friday nét achter de rug, maar de nieuwe dag voor 2020 staat hier alweer tijdig genoteerd voor onze klanten. Zo kunnen we het maximale resultaat behalen voor onze klanten.
Maak de contentkalender specifiek voor jouw branche
Om het meeste uit je inhaakkalender te halen raden wij aan deze kalender verder aan te vullen met specifieke actualiteiten voor jouw branche. Door je contentkalender voor 2018 verder uit te werken met deze inhaakkalender als basis kun je niets meer over het hoofd zien. Als je dan ook nog een onderscheid maakt in kanalen, dan weet je zeker dat je er helemaal klaar voor bent!
Laat je dus niet verrassen en hang deze kalender aan de muur. Download hieronder de inhaakkalender en ga direct aan de slag!
Tip: Haak enkel in op dagen die relevant voor jou zijn. Past een dag niet goed bij je branche? Doe er dan niets mee.