Yoast SEO plugin

De stoplicht bolletjes van de Yoast SEO plugin

Een handige tool om jouw content on-page te optimaliseren is de Yoast SEO plugin. Grote kans dat jij al eens van deze tool gehoord hebt of dat je het al gebruikt. Het is de #1 SEO plugin in WordPress die wordt gebruikt. Hier lees je hoe de tool een fijne ondersteuning kan zijn. Let op: het gebruik van deze tool is geen garantie dat je meteen bovenaan in Google staat.

Lees verder

Verwachting in 2017: een online omzet van € 22,6 miljard

De Nederlandse economie trekt weer aan en dat is terug te zien in de online bestedingen. In het eerste half jaar van 2017 hebben de Nederlandse consumenten € 10,66 miljard uitgegeven aan het online aankopen van producten en diensten. Dat is 13% meer ten opzichte van dezelfde periode in het voorgaande jaar. Het aantal aankopen

Lees verder

Christmas Proof met Google Shopping

  Google Shopping is niet meer weg te denken voor webshops. Google organiseert elk jaar het Christmas in August event waarbij tips & tricks worden besproken om jouw webshop ‘christmas ready’ te laten zijn. Net zoals vorig jaar waren wij hierbij aanwezig. Behalve de feestdagen zien we dat Black Friday en Cyber Monday steeds populairder

Lees verder

Facebook Marketplace: de ondergang van Marktplaats?

Het was deze maand zelfs prominent te lezen op Nu.nl: Facebook heeft haar eigen verkoopplatform nu ook uitgerold in Nederland. Zoals de naam het al zegt, is het een soort Martplaats binnen het social media platform. Benieuwd wat dit voor jou kan betekenen? Lees er meer over in onze blog!

Lees verder
Voice search logo

Voice Search: Speel hierop in en pas je SEO strategie erop aan

Wat is het effect van voice search en hoe ga je hiermee om? In dit artikel lees je hoe je inspeelt op voice search en hoe je je SEO strategie erop aanpast!

Lees verder
Google Adwords Benchmark

Google AdWords Benchmark maken voor jouw markt?

Of je nu een nieuwe of ervaren adverteerder op Google AdWords bent, het is altijd fijn te weten of je op de goede weg bent. We willen natuurlijk allemaal de beste advertenties hebben met de hoogste CTR’s en de beste conversie ratio’s, maar een goede maatstaf voor de ene markt kan een slechte voor een andere markt betekenen. Lees hier welke cijfers je na dient te streven om de concurrentie voor te blijven.

Lees verder

Is Google aan het A/B testen met AdWords advertenties?

De afgelopen weken viel ons een aanpassing in de Google AdWords advertenties op. Is het jou ook al opgevallen of is het zo klein dat het niet opvalt? We zijn benieuwd wat jij er van vindt? Moet Google het wel of niet behouden?

Lees verder

Local SEO: betere ranking door deze 5 tips

Een hot item: local SEO. Wat kun je ermee en waar is het goed voor? In onze blog geven we je 5 tips zodat je hier eenvoudig en snel mee aan de slag kan! Ook dit is een goede manier om je bedrijf (gratis) te promoten.

Lees verder

Mobiel adverteren: De ontwikkelingen, kansen en valkuilen voor ondernemers

Mobiel is niet langer een hulpstuk van het internet dat je alleen gebruikt terwijl je staat te wachten op de trein of als je geen pc voor je hebt. Een pc kan je namelijk niet lopend of staand gebruiken. Ook niet op elke locatie, want je bent beperkt tot een WiFi-verbinding. Het is dus niet

Lees verder
Facebook Messenger Advertenties

Nóg meer mogelijkheden via Facebook Messenger Advertenties

Facebook Messenger advertenties is de nieuwste mogelijkheid tot adverteren binnen Facebook. Lees over de mogelijkheden van adverteren via Facebook Messenger.

Lees verder